Diese Rechnung ist beispielhaft - Du kannst mit dem Händler deine Wunschrate besprechen und ein individuelles Leasingangebot vereinbaren.
Kilometerstand
21.500 km
Getriebe
Halbautomatik
Erstzulassung
05/1958
Kraftstoff
Benzin
Leistung
9 kW (12 PS)
Verkäufer
Privat
Basisdaten
- Karosserieform
- Sonstige
- Fahrzeugart
- Gebraucht
- Türen
- 4
Fahrzeughistorie
- Kilometerstand
- 21.500 km
- Erstzulassung
- 05/1958
Technische Daten
- Leistung
- 9 kW (12 PS)
- Getriebe
- Halbautomatik
- Hubraum
- 425 cm³
- Zylinder
- 2
Energieverbrauch
- Kraftstoff
- Benzin
Farbe und Innenausstattung
- Außenfarbe
- Blau
- Lackierung
- Andere
- Farbe der Innenausstattung
- Beige
- Innenausstattung
- Stoff
Fahrzeugbeschreibung
My blue 2CV AZLP (an AZL with the extra 'P' for Porte de Malle) is one of the first 2CVs produced with a metal trunk lid, which could be ordered as an option starting in '57. In addition to the trunk lid (P), it also features a slightly larger rear window and a slightly more powerful engine compared to the standard 2CV at the time. Furthermore, this more luxurious version is equipped with a centrifugal clutch, allowing you to start off in second and third gear without using the clutch.
This is a rare car.
The AZLP Blue Glacier has always been the most sought-after model in France. This beauty has a lovely French patina; it was driven in France until 2022, owned by a man who was also a part-time mayor in Chabrignac.
In the Netherlands, it has been thoroughly inspected and, where necessary, completely serviced by specialists. The patina has been preserved. This is an original car with the typical signs of use after years of loyal service. It still drives well, even reaching speeds over 80 km/h. Moreover, it is very complete; everything is still there, including the original fifth spare wheel, the starters crank, and even the wooden blocks.
Feel free to send a message for more info.
This is a rare car.
The AZLP Blue Glacier has always been the most sought-after model in France. This beauty has a lovely French patina; it was driven in France until 2022, owned by a man who was also a part-time mayor in Chabrignac.
In the Netherlands, it has been thoroughly inspected and, where necessary, completely serviced by specialists. The patina has been preserved. This is an original car with the typical signs of use after years of loyal service. It still drives well, even reaching speeds over 80 km/h. Moreover, it is very complete; everything is still there, including the original fifth spare wheel, the starters crank, and even the wooden blocks.
Feel free to send a message for more info.
Leasing
Exclusives Leasingangebot von null
Einmalige Kosten
- Anzahlung
- € 0,-
- Überführungskosten
- € 1.150,-
- Zulassungskosten
- € 190,-
- Gesamt, einmalig
- € 1.340,-
Allgemeine Daten
- Leasinggesamtbetrag
- € 12.432,-
- Vertragsart
- Kilometerleasing
- Fahrleistung p.a.
- 5.000 km
- Leasingfaktor
- 0,53
Monatliche Kosten
- Laufzeit
- 48 Monate
- Monatliche Rate
- € 259,-
Zusätzliche Informationen
- Mehr-km Kosten
- € 0,0019
- Minder-km Vergütung
- € 0,0009
TIPP
Kreditvermittlung durch Nissan Bank / Nissan Leasing - Geschäftsbereich der RCI Banque S. A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Verkäufer
PrivatKontakt
- MwSt. ausweisbar
- Händlerpreis
- Auflistung auf Basis der Angaben vom Siegelanbieter.
- Unter Raten verstehen wir den indikativen monatlichen Betrag bezogen auf das ausgeschriebene Finanzierungsbeispiel. Wir empfehlen dem Verbraucher, die Anzeige sorgfältig zu lesen. Der Verbraucher kann verschiedene Zahlungs- und/oder Finanzierungsformen bewerten, indem er den Werbetreibenden oder andere Finanzinstitute kontaktiert.
- Herstellerangabe für Neufahrzeuge. Je nach Kilometerstand, Fahrverhalten, Batteriealter und Ladeverhalten kann die elektrische Reichweite bei Gebrauchtwagen deutlich abweichen.